Veelgestelde Vragen

Bekijk of uw vraag reeds door anderen gesteld is

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, wij maken deals met leveranciers om u een fantastische korting aan te kunnen bieden. Na het plaatsen van een bestelling geven wij deze door en zorgen wij voor snelle en correcte afhandeling van uw order! Deze krijgt u binnen 1-5 werkdagen thuisbezorgd.

Kan ik betalen met Creditcard?

Ja, u kunt betalen met uw creditcard! Let op, u dient hiervoor de betaalmethode Paypal te kiezen tijdens het afrekenen. Dan kunt u zelfs zonder Paypal account gebruik maken van uw creditcard!

Voor een overzicht van alle betaalmethodes kunt u terecht op deze pagina: Klik hier.

Waneer wordt mijn pakket bezorgd?

Wij geven uw bestelling direct na plaatsing door en zorgen dat die snel bij u arriveert! U ontvangt altijd minstens 24 uur voor levering een mail met een Track & Trace code waarmee u uw zending kunt volgen.

Kan ik mijn producten retourneren?

Toch niet wat u zocht? Geen probleem!

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Na aanmelding van de retour bij onze klantenservice ontvangt u gefrankeerde retourlabels. Indien u deze wenst te gebruiken wordt er een bedrag van €4,50 per label ingehouden op de terugbetaling van het aankoopbedrag. Bij retourneren op andere wijze zijn de retourkosten niet inbegrepen.
Download het retourformulier hier.

Volledig gratis retourneren kan eigenlijk helemaal niet. Bedrijven die dit aanbieden verwerken dit gewoon alvast in de verkoopprijs. Wij vinden dit niet eerlijk! Voor retournering rekent PostNL namelijk gewoon 6,95 per pakket. Wij vragen u daarom een bijdrage van 4,50 per pakket. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening! De retourbijdrage wordt automatisch verrekend met de terugstorting.

Meld uw retour altijd bij ons aan via de mail of het contactformulier. Wanneer u gebruikt maakt van een zelf gekozen retourmethode, mail ons dan bij de aanmelding van de retour ook de Track & Trace code van de retour zodat wij deze kunnen behandelen. Wanneer u onze labels niet gebruikt zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Let op: Onaangemelde retouren kunnen niet in behandeling worden genomen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen binnen Nederland en Belgie helemaal GRATIS.

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten. Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail, onze live-chat of het contactformulier, wij helpen u graag verder! Binnen de garantie worden reparaties en eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Waar kan ik terecht met een vraag, retourverzoek of klacht?

U kunt ons altijd mailen, onze chatfunctie gebruiken of het contactformulier op de site invullen, dan helpen wij u heel graag! Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer voor correcte afhandeling.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Wij geven bij ieder product de actuele voorraad aan in het magazijn van de partner. Alle producten zichtbaar op de website zijn in principe direct leverbaar.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt met de grootste zorg ingepakt en verzonden, is er onverhoopt toch iets misgegaan tijdens transport? Neem even contact op, we helpen u graag!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en België. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem dan even contact op!

Kan ik achteraf betalen?

Nee, u kunt bij ons niet achteraf betalen. U kunt wel handmatig vooruit betalen per factuur. Stuur hiervoor even een mailtje naar info@xlkorting.nl!

Is BTW vrije levering aan bedrijven buiten Nederland mogelijk?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen uw BTW nummer invoeren. Dit veld is direct gekoppeld aan de database van de EU zodat het nummer direct gecontroleerd wordt. Bij invulling van een correct buitenlands BTW nummer wordt automatisch de BTW op 0% gezet.

Let op: Na plaatsing is het niet meer mogelijk uw BTW nummer aan te passen of alsnog in te vullen. U kunt alleen tijdens het bestellen opteren voor BTW vrijgestelde levering door een correct BTW nummer in te voeren. Lukt het niet om de verificatie te voltooien? Probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.

Nog meer vragen?