Veelgestelde Vragen

Bekijk of uw vraag reeds door anderen gesteld is

Waar kan ik terecht met een vraag, retourverzoek of klacht?

U kunt ons altijd mailen, onze chatfunctie gebruiken of het contactformulier op de site invullen, dan helpen wij u heel graag! Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer voor correcte afhandeling.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, wij maken deals met leveranciers om u een fantastische korting aan te kunnen bieden. Na het plaatsen van een bestelling geven wij deze door en zorgen wij voor snelle en correcte afhandeling van uw order! Deze krijgt u binnen 1-5 werkdagen thuisbezorgd. 

Kan ik mijn producten retourneren?

Toch niet wat u zocht? Geen probleem! 

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Na aanmelding van de retour bij onze klantenservice ontvangt u gefrankeerde retourlabels. Indien u deze wenst te gebruiken wordt er een bedrag van €4,50 per label ingehouden op de terugbetaling van het aankoopbedrag. Bij retourneren op andere wijze zijn de retourkosten niet inbegrepen.
Download het retourformulier hier.

Volledig gratis retourneren kan eigenlijk helemaal niet. Bedrijven die dit aanbieden verwerken dit gewoon alvast in de verkoopprijs. Wij vinden dit niet eerlijk! Voor retournering rekent PostNL namelijk gewoon 6,95 per pakket. Wij vragen u daarom een bijdrage van 4,50 per pakket. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening! De retourbijdrage wordt automatisch verrekend met de terugstorting. 

Meld uw retour altijd bij ons aan via de mail of het contactformulier. Wanneer u gebruikt maakt van een zelf gekozen retourmethode, mail ons dan bij de aanmelding van de retour ook de Track & Trace code van de retour zodat wij deze kunnen behandelen. Wanneer u onze labels niet gebruikt zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Let op: Onaangemelde retouren kunnen niet in behandeling worden genomen. Zakelijke orders vallen buiten het consumenten retourrecht.

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten. Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail, onze live-chat of het contactformulier, wij helpen u graag verder! Binnen de garantie worden reparaties en eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Nog meer vragen?